00:33 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رضا اردکانیان

آمادگی ایران برای اتصال شبکه برق به اروپا
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: زیرساخت‌های انرژی ایران در بخش نفت، گاز و برق می‌تواند بستر مناسبی برای انتقال انرژی دریای خزر به آب‌های آزاد باشد.
نخستین واحد بخار نیروگاه ارومیه افتتاح شد
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: در سال جاری درقالب پویش هر هفته الف_ب_ ایران، اجرای ۲۵۰پروژه برای آذربایجان غربی برنامه ریزی شده است.
آسمان کشور چقدر بارید؟
نماد برتر- سال آبی ۹۸-۹۹ در حالی به پایان رسید که میزان بارش ها نسبت به سال گذشته هفت درصد کاهش را ثبت کرد اما با توجه به رشد ۲۷ درصدی بارش‌ها در این سال آبی نسبت به آمار درازمدت، سال آبی ۹۸-۹۹ سالی پربارش و به عبارتی سالی تَر شناخته شده است.
افتتاح ۲۵۰ پروژه وزارت نیرو تا پایان سال/تلاش برای به حداقل رساندن خسارات جنگ اقتصادی
نماد برتر- وزیر نیرو با بیان اینکه خود و همکارانم را موظف کرده ام تا پایان سال ۲۵۰ پروژه را در کشور در شرایط تحریم به افتتاح برسانند، گفت: به لحاظ اقتصادی فشار سنگینی بر کشور و مردم وارد است و همه در تلاش هستیم با استقامت و فعالیت بیشتر، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری خسارات جنگ را به حداقل برسانیم و دشمن را به شکست وا داریم.
یکسال فرصت داریم تا موافقت‌نامه اتحادیه اوراسیا را دائمی کنیم
نماد برتر- وزیر نیرو در سفر به یزد، موافقت‌نامه کشورمان با کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا را موقتی خواند و گفت: تنها یک سال فرصت داریم تا با کمک‌ تمام بخش‌های کشورمان برای الحاق دائم این توافق تلاش کنیم.
"ناسازگاری علاقه‌ها" منشا هرگونه فساد اداری است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: موقعیت تعارض منافع یا به اصطلاح دقیق‌تر "ناسازگاری علاقه‌ها" (Conflict Of Interests‌) در هر سازمان و هر سطحی قابل بروز و ظهور است، اما باید تلاش کنیم خود را در این شرایط قرار ندهیم، چرا که منشا هر گونه فساد اداری است.
افزایش ۲۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید سالانه برق
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: سالانه ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت برق انجام شده، و سال آینده گزارش خواهیم داد که در هشت سال دولت تدبیر و امید علاوه بر مدیریت مصرف، هر سال ۲۵۰۰ مگاوات ظرفیت جدید به مدار بهره‌برداری اضافه شده است.
استفاده از پساب برای فضای سبز مانند ساختن یک سد مجازی است
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است.
مصرف ۱۸۰ میلیون مترمکعب آب باکیفیت برای فضای سبز در تهران پایان می‌یابد
نماد برتر- وزیر نیرو از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و این وزارتخانه با هدف جلوگیری از مصرف آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز خبر داد.
ایران برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان افغانستان اعلام آمادگی کرد
نماد برتر- وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با سرپرست وزارت مالیه افغانستان، آمادگی تهران برای ارسال کمک و تجهیزات لازم برای کمک‌رسانی و تعمیرات تاسیسات آب و برق افغانستان را که در پی سیل اخیر در این کشور متحمل آسیب‌های بسیاری شده است، اعلام کرد.
ایران بازار برق عراق را از دست نخواهد داد
نماد برتر- علی رغم اینکه کشور عربستان و ترکیه برای تامین برق عراق ابراز تمایل کردند و صحبت هایی نیز میان این کشورها صورت گرفته است اما طبق اعلام وزیر نیررو بازهم نگرانی برای از دست دادن بازار برق عراق وجود ندارد.
خبر خوش وزیر نیرو برای منابع آبی
نماد برتر- هر سال حدود ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب زیرزمینی که آب با کیفیتی است و با تصفیه آن، بخشی به مصرف شرب می‌رسد برای فضای سبز استفاده می‌شد، اما طبق اعلام وزیر نیرو برنامه‌ریزی شده تا از فاضلاب تصفیه شده در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد تا به کاهش بیلان منفی سفره کمک کند.
چطور از مزایای برق رایگان بهره مند شویم؟
نماد برتر- آن طور که رییس جمهوری مطرح کرده است این دولت قصد دارد در آخرین سال فعالیت خود برق مجانی را نیز به لیست کارهای انجام شده اضافه کند، اما مشترکان بدانند که مزایای برق رایگان یا همان برق مجانی تنها به کم مصرف ها میرسد.
امسال لایحه جدید قانون آب تدوین می‌شود
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: امسال لایحه جدید قانون آب مبتنی بر بهره‌برداری پایدار و حفاظت از منابع آب کشور تدوین می‌شود.
جزئیات ارایه برق رایگان به مشترکان تشریح شد
نماد برتر- وزیر نیرو گفت: سازوکاری برای ارائه برق رایگان به مشترکان کم مصرف، تشویق مشترکان خوش مصرف و سوق دادن مشترکان پر مصرف به کم مصرف درنظر گرفته شده است.